CZAS MOSINY
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Ziemi Mosińskiej

Kalendarz wydarzeń

Drukuj PDF Wyślij link

Przebudowa mostu i korki w mieście

Małgorzata Kaptur: 14.08.2012 r.
Przebudowa trójprzęsłowego mostu przez Kanał Mosiński prowadzona jest już drugi tydzień.
Firma Skanska stara się wykonać prace jak najszybciej. Dziś pracowało na moście 12 osób. Mieszkańcy i firmy transportowe z niecierpliwością czekają na zakończenie robót, ponieważ objazdy są dla wszystkich męczące.
aktualizacja 23.08.2012
Dziś ok. godz. 9.00 od Straży Pożarnej na ul. Śremskiej do świateł przy Jedynce jechałam w korku 22 minuty. Na moście w tym czasie pracował tylko jeden człowiek.




 


Komentarze



kierwoca
2012-11-01 13:05:33
Kiedy koniec remontu drogi w Krosinku?! Zaczęli w sierpniu! Taki krótki kawałek przerabiać tyle tygodni?! O 16:00 tam nikt nie pracuje! Czy ktoś z decydentów słyszał o tzw."kosztach społecznych" gminnych inewstycji? Nasze stanie w korkach w ruchu wahadłowym to są poważne koszty społeczne.
tubylec
2012-09-10 10:17:35
Na Gałczyńskiego nie wolno :) PAN INWESTOR TAK MÓWI :):):) Swoją drogą most w remoncie, super, tyle , że most w Krosinku ( 15 T ??? ) trochę został poturbowany mimo zakazu ciężkim sprzętem pełnym żwiru. Zresztą nadal jest to główna przeprawa budowlańców. Mam nadzieję, że po zakończeniu remontu nie wyjdzie, że most w Krosinku jest kosztem dodatkowym remonty mostu na Mostowej.
taboret
2012-09-09 23:41:49
@ kierowca-- Zdecydowanie powinny być ustawione na ul Gałczyńskiego.
kierowca
2012-09-09 23:02:28
Już miesiąc jeździmy objazdami przez Pl. 20 Października, aż tu nagle po mojej krytycznej wypowiedzi w sobotę przy rondzie ustawiono dwa żółte słupy. Podejrzewam, że w tym miejscu lokalne władze zabłysną ustawieniem kolejnej bramy. Dwie już stoją na ulicy Niezłomnych a teraz powstanie trzecia. Nigdy nie były potrzebne stąd moje pytania: Kto odpowiada za te idiotyzmy i czy na innych ulicach planowane jest ustawienie takich samych bram? Czemu one mają służyć? A może w naszym mieście powstaje nowa tradycja?
Orwell
2012-09-06 11:19:51
Potwierdzam, to o czym pisze Anna. Przypominam, w tym miejscu, słowa wypowiedziane przez zastępcę burmistrza Krzyżanowskiego dla "Głosu ..." -cyt. "Jesteśmy doskonale ptrzygotowani w związku z zamknięcie mostu na ulicy Mostowej" .Samozadowoleni godne żółtodzioba zastępcy. Odważny(jakim powinien być żołnierz, a Krzyżanowski to były chwat) zastępca powinien udać się po porannej szybkiej kawce na krzyżówkę przy szkole podstawowej. tam Zobaczył i porozmawiam z kierowcami, ale i pieszymi. Może i tam był, ale incognito, bo gdyby było inaczej to: przybyłem, zobaczyłem, zostałem pokonany.
Anna
2012-09-06 08:35:21
Dzień dzisiejszy czyli 6 września to nieopisany bałagan komunikacyjny. Korki w zasadzie wszędzie. Samochody poruszające się całkowicie nieprawidłowo- bo inaczej nie przejechałyby w ogóle. Wszystko za sprawą włączonej sygnalizacji przy szkole nr 1. Co robi straż miejska która mogłaby przeprowadzać dzieci szkolne, gdzie jest policja która kierowałaby ruchem? Wiele osób pracujących i uczących się dojeżdża rano do Poznania. Przejazd dzisiaj był niemalże niemożliwy. Zakorkowana ulica Sowiniecka, Farbiarska, Leszczyńska, blokada rynku i możliwości przedostania się na ulicę Rzeczpospolitej. Jak w tych warunkach dotrzeć do szkoły lub pracy? Kto odpowiada personalnie za ten niesamowity bałagan-pytania można mnożyć- tylko jak mają sobie poradzić w tej sytuacji mieszkańcy miasta żeby się z niego wydostać?
tubylec
2012-09-02 09:38:06
Podpowiem , że te bramki nie mają 3 m, są wyższe :). Ogólnie Waldku Mosiniacy to fajni ludzie, często sponsorują wiele pomysłów :)
Waldek
2012-09-01 21:31:26
Do ,,Kierowcy,, Sponsorem tego pomysłu są mieszkańcy Gminy Mosina. Wart byłoby tym absurdem zainteresować jakieś media może Teleexpress ?
kierowca
2012-09-01 21:02:36
Większość z Was ma prawo jazdy i dlatego zadam jedno pytanie. Czy ktoś z Was widział pojazd 2,5 lub 3,5 tony (są różne oznakowania) o wysokości 3 metrów? Jeśli nie to może warto zapytać, kto jest tym idiotą, który zdecydował o ustawieniu metalowych bram na ulicy Niezłomnych i kto jest sponsorem tego pomysłu?
A propos
2012-08-29 14:25:05
„Nowocześni” radni uwalili plan miejscowy, żeby zacny inwestor mógł bez końca budować „nowoczesne” bloki na wsi. Buduje, bo dostaje „nowoczesne” WZ od burmistrza Mosiny. I co z tego, ze WZ niezgodne ze studium dla wsi? Co z tego?
Waldek
2012-08-29 13:29:13
Propozycje wywołania planu zagospodarowania dla tej części Czapur uwalili radni NRM. Kto to widział przeszkadzać tak zacnemu inwestorowi w realizacji budowy nowych Czapur ? Kto, no kto !!!
A propos
2012-08-29 12:22:15
Imperialiści z Czapur zaczynają budowę bloków po drugiej stronie Głuszynki, nadal bez planu miejscowego. I zachodzę w głowę, czy to szkodzi władzy, czy wręcz przeciwnie?
Waldek
2012-08-29 08:39:00
Kto ? Imperialiści z Czapur !
Orwell
2012-08-29 08:01:44
Hubercie, ciekawy wywód. A kto, według Ciebie, chciał zaszkodzić władzy, bo nie bardzo rozumiem?
Hubert
2012-08-29 01:48:44
Macie rację trzeba robić dokładnie i z głową. Skoro tak, to chyba dla spotęgowania mosińskich korków prace trzeba było wykonywać w tym samym czasie w newralgicznych punktach. Reklamy na płotkach ogrodzeniowych informują, że wykonawcą jest ta sama firma. A więc nie jest to zbieg okoliczności tylko planowe działanie. Czy nie jest to dziwne? Chyba ktoś chciał w ten prosty sposób zaszkodzić mosińskiej władzy.
zenek
2012-08-27 21:34:12
do Michała - dzięki, wreszcie ktoś rozsądnie myślący. najgorsze co może być to polonista wypowiadający się w sprawie budowy mostów, poczytałby jeden z drugim o prosesach technologicznych takiego remotu
Anna
2012-08-26 20:15:57
Remont mostu -a na nim pracujący jeden człowiek- toż to po prostu skandal. Co to za firma która w ten sposób pracuje i jak ma wyglądać wobec powyższego zrealizowanie budowy w terminie? Gdyby przetarg został ogłoszony wcześniej może z dniem powrotu do szkół prace byłyby już wykonane- oczywiscie pod warunkiem prawdziwej pracy a nie takiej jaką obserwujemy. Od 3 września dopiero będą korki a mało prawdopodobne aby remont zakończył się w terminie. Na różnych budowach w innych miejscowościach można obserwować pracę kilkunastu ludzi do późnych godzin wieczornych a niekiedy nawet nocą. Patrząc na firmę wyłonioną w przetargu tylko pogratulować urzędnikom "takiego wyboru".
Michał
2012-08-24 07:46:52
Nie przesadzajmy z tą szybkością bo wyjdzie taki sam bubel jak wschodnia obwodnica Poznania oddana w czerwcu, a od wczoraj remontowana...
Kasper
2012-08-15 11:23:47
Uważam ,że tunel przydałby się także przy przejściu kolejowym na ul. Farbiarskiej.Stoi się tam czasami nadmiernie długo i czeka aż pociąg przejedzie przez drugie przejście.
Anna
2012-08-14 22:10:51
Komunikacja mosińska to od lat jedna wielka tragedia. O obwodnicy wschodniej części miasta mówi się od dłuższego czasu, jednak obecnie panuje cisza na ten temat, a perspektywy rozpoczęcia jej budowy oddalają się coraz bardziej. Jak trudno dojechać do centrum Mosiny w godzinach szczytu/i nie tylko/ wiemy wszyscy. Od lat jednak nie myśli się o najprostszych rozwiązaniach. A takowymi byłoby utwardzenie drogi odchodzącej tuż przed wjazdem do miasta prowadzącej do tzw. kruszarni gruzu-wielu kierowców opuściłoby w tym miejscu szosę poznańską i skręciłoby w prawo. Nie wiem dlaczego nikt nie rozważył ewentualnego połączenia ulicy Konopnickiej z ulicą Strzelecką i dalej Leszczyńską. Gdyby takowe było kolejni kierowcy korzystali by z niego odciążając ścisłe centrum jak też drogę prowadzącą przez remontowany obecnie most. Kolejnym horrorem który czeka wszystkich będzie zapewne remont linii kolejowej na trasie do Czempinia. Nigdzie nie znalazłam informacji o bezkolizyjnym przejeździe na skrzyżowaniu z torami przy ulicy Farbiarskiej chociaż wstępnie takowy był zapowiadany. Obecnie mówi się tylko o tunelu na ulicy Śremskiej. To oznacza w przyszłości wielokrotnie częstsze i zapewne dłużej trwające zamykanie przejazdów przy ulicach Sowinieckiej i Farbiarskiej. Tymczasem miasto sprzedaje kolejne działki po wschodniej stronie. Rosną domy, przybywa mieszkańców. Kogo jednak obchodzą codzienne kłopoty tych ludzi-tragiczny dojazd do szkół i miejsc pracy wynikający z fatalnego stanu dróg osiedlowych, samej uicy Sowinieckiej/która nota bene była przewidziana do remontu nawierzchni- tylko niewiadomo kiedy/, permanentnie zamkniętych przejazdów kolejowych, a przede wszystkim braku alternatywnej drogi dojazdowej. Ciągle słyszymy o zmianach budżetu, obcinaniu pieniędzy na poszczególne cele-przyszłość jawi się więc w naprawdę ciemnych barwach.
Mariusz
2012-08-14 21:44:20
Dzisiaj o godz 17.00 nie było ani jednego pracownika.Czy możemy sobie na to pozwolić aby na tak ważnym obiekcie pracowano tylko PARĘ godzin dziennie