CZAS MOSINY
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Ziemi Mosińskiej

Kalendarz wydarzeń

Data: 2014-10-15 
Drukuj PDF Wyślij link

Małgorzata Rajkowska - kandydatka na radną - okręg 1 - Czapury

Autor: Małgorzata Rajkowska 

Mam 47 lat, męża Przemysława i dwoje dorosłych dzieci. Syn mieszka i pracuje w Poznaniu, córka rozpoczęła studia magisterskie w Turcji. Od 20 lat mieszkam w Czapurach przy ulicy Gromadzkiej. Mam wykształcenie średnie ekonomiczne. Ukończyłam także studium policealne - technika i organizacja usług gastronomicznych.

 

Interesuję się historią. Pasjonują mnie podróże  - te bliskie i te dalekie.

Śledzę bieżącą politykę - tę na najwyższym szczeblu i tę naszą, lokalną.

Lubię spędzać czas z rodziną, z bliskimi, z sąsiadami. Bardzo cenię sobie takie chwile.


W życiu kieruję się zasadą:

Traktuj innych ludzi tak jak chcesz, żeby Ciebie traktowano.

Na własnej skórze przekonałam się, że w naszej gminie

  • mieszkaniec jest w Urzędzie traktowany jak intruz,
  • odmawia mu się informacji,
  • nie wyjaśnia rzeczowo celu wytyczania 25 metrowej drogi na gruncie prywatnym,
  • urzędnik i zastepca burmistrza świadomie wprowadzają w błąd, 
  • sołtys nie reprezentuje interesu mieszkańców, tylko burmistrza,
  • mieszkaniec nie ma prawa zabrać głosu w swojej sprawie na sesji,
  • przewodniczący Rady Miejskiej jest arogancki i nie szanuje ani mieszkańców ani radnych.

Pod wpływem tych doświadczeń postanowiłam nie stać obojętnie z boku. 
Do funkcji radnego przygotowuję się od wielu miesięcy. Często bywam na sesjach Rady Miejskiej.

Chciałabym skutecznie pomagać mieszkańcom.

 


Komentarze



Nexers
2014-11-09 18:46:51
Krótko tu mieszkam oj krótko, lecz ile to człowiek się dowiedział o Panu Waligórskim to kim jest i co robi, a zarazem jak robi. Czas z tym skończyć i mam nadzieję, że się uda. Miałem nieprzyjemność raz z nim rozmawiać i szczerze większego bajarza nie znam. Otwórzmy oczy i zagłosujmy tak jak powinniśmy. Wtedy może coś się zmieni i mam nadzieję, że na lepsze!
mieszkaniec
2014-11-09 16:42:37
Kiedyś sołtys w Czapurach był figurantem od zbierania podatków. Dzisiaj Waligórski jest figurantem Springerowej i Pyzy a to dużo gorsze i bardziej szkodliwe dla wsi. W ulotce wyborczej przypisał sobie rzeczy, na które nie miał wpływu. Zarozumiałość i buta jak zwykle. Zero pokory. Czas mu utrzeć nosa i pokazać miejsce w szyku.
b
2014-11-09 14:40:52
@XX, pomyśl tylko, czy przypadkiem nie dlatego, ze do Czapur przybyło tylu nowych mieszkańców, nastąpiły te zmiany, bo przecież p. Waligorski tu mieszka już 32 lata i wcześniej nie podjął się być nawet sołtysem. Dopiero, gdy w Czapurach głośna stała się afera telefoniczna, która została rozliczona przez mieszkanców, a konsekwencja była utrata stołka dotychczasowego soltysa nowym sołtysem został p. Waligórski. Wlasnie wtedy juz zaczal sie na zebraniach obstawiac p. Burmistrz. Jasne, ze teraz juz p. Soltys nie zbiera siana ( na marginesie znacznie wyzsze, bo ze swojej dzialalnosci to by glodem przymieral. Patrz oswiadczenie majatkowe, to tam mu sie zera pomylily) nie zapominaj, ze to nie dzieki niemu zmieniaja sie Czapury, ale dzieki podatkom takze tych nowych, ktore z nich ida do Urzedu Gminy. Nie zapomnij ile lat zbieraliscie na kosciol i do dzis go nie wybudowaliscie, a plebanie ponad 300m2 dokonczono dzieki m.inn. tym nowym. Napisz gdzie byl soltys gdy mieszkancy walczyli z linia elektryczna, 400 KW, ktora miala przebiegac przez Czapury, przeciez P. M Zak za to dlugo mial problemy z przekwalifikowaniem swoich gruntow na dzialki budowlane. Napisz dlaczego w Czapurach brak kanalizacji,bo czyzby nie bylo prawda, ze nasza Burmistrzowa darla koty z Aquanetem. Soltys w swojej ulotce pisze, ze to on jest sprawca, ze wreszcie bedzie kanaliza, myli sie, bo to jest tylko i wylacznie zasluga Aquanetu i ich planow inwestycyjnych i dyrektywy unijnej,a ktore nie sa zalezne od p. Soltysa Waligorskiego. Niech sobie przypomni, gdy zamierzal z fundamentow szkoly wiaderkami wyciagac piasek, zapominajac, ze na takie zmiany musi byc kosztowny projekt i opinia techniczna, bo tam miala byc swietlica. Gdyby nie ilosc mieszkancow i funduszy unijnych na rozwoj wsi to dalej mialbys piaskowe drogi . Super plac zabaw ( podobno dar FH) i silownia ( napisano ze to zorganizowala Luwena w ramach smrodu, ktory nam od czasu do czasu przesyla.). Malo tego usytuowane sa przy centralnej ulicy, po ktorej porusza sie na dobe ok. 10000 pojazdow. Moze zasluzyl sie za to, ze co madrzejszych chce sobie podporzadkowac zwracajac im uwage lub wrzeszczac. Mozna to znalezc w internecie. Kompletny brak kultury w stosunku do mieszkancow. Pewnie gdy zabraknie mu funkcji radnego to trzeba bedzie pojsc do normalnej pracy i poczuc jak to jest. Zebrania wiejskie zwoluje na ambonie, szkoda, ze nie na tablicach informacyjnych.
Michał Kleiber
2014-11-09 10:10:39
@xx - wolność słowa i wyboru. Pozwoli Pan, że przytoczę kilka przykładów tej wolności. 1. Podczas organizacji Dnia Dziecka na os. nr 3 zwróciłem się z prośbą o wsparcie, do mojego dobrego kolegi (zaoferowałem zamiennie baner jako sponsor i darmową reklamę w gazecie - 7000 szt. ). Wsparcie otrzymaliśmy, ale z komentarzem ..." oczywiście, że pomogę, ale pod warunkiem anonimowości, bo wiesz, planuję nową inwestycję i muszę dokonać podziału gruntów..." 2. Decyzje wg KPA wydawane z 3,4-krotnym opóźnieniem ... 3. Była propozycja transmisji z obrad rady miejskiej, storpedowana przez zwolenników burmistrza w radzie. 4. Sprawa Państwa Kałków, a w zasadzie sprawy i ich finał. 5. Wspieranie proburmistrzowskich zarządów osiedli i torpedowanie pomysłów zarządów "liberalnych". To tak z rękawa kilka przykładów. Wolność w Mosinie jest taka, że tylko małe grono podpisuje się pod komentarzami imieniem i nazwiskiem. Jak myślisz, dlaczego? Dla mnie nie do przyjęcia jest fakt, że zwykły mieszkaniec, czy lokalny biznesmen obawia się represji ze strony władzy, jeśli nawet nie tyle ją skrytykuje, co wesprze w szczytnej nawet sprawie ludzi otwarcie krytykujących władzę.... Odpowiada Ci taki stan rzeczy?
Czapurok od 60 lat
2014-11-09 09:53:01
xx@ - oj pokarze, pokarze. Czas natomiast pokaże że dla miernot w życiu publicznym nie ma miejsca.
XX
2014-11-09 09:37:47
Dobrze,że mamy wolność słowa,wyboru i każdy ma prawo do własnych wyborów.Czas pokarze co się stanie za tydzień :-) :-) :-)
Czapurok od 60 lat
2014-11-09 09:22:53
mieszkaniec@ - tak masz świętą rację. RADNY POWINIEN BYĆ PRZYKŁADEM POSZANOWANIA PRAWA, HONORU I GODNOŚCI. Waldemar Czapurom chwały nie przynosi. To co wyrabiał będąc przewodniczącym dyskwalifikuje go jako kandydata na radnego !
mieszkaniec
2014-11-09 09:10:49
xx: Twój faworyt Waligórski udowodnił, że potrafi kłamać, krzyczeć na radnych w obronie szefowej, ba nawet podpisać pismo bez pytania Rady o zdanie. Wszystko byle dogodzić Springerowej. Zero honoru i godności. Jeden z najgorszych radnych i zdecydowanie najgorszy przewodniczący Rady w historii mińskiego samorządu.
XX
2014-11-08 23:41:22
super się czyta wypowiedzi tych wszystkich CZAPURZAKÓW naleciałych tutaj z Poznania,popytajcie starych mieszkańców jak wyglądała ta wieś zanim się tu powprowadzaliście,sołtys był wtedy tylko figurantem zbierającym siano za podatki raz na kwartał a nie osobą,która tyle zdziałała.Życzę każdej wsi takiego sołtysa.Panie Waldku:pan się nie boi :-)
mieszkaniec Jagodowej
2014-11-04 23:35:14
Leśny dukt, o którym mowa jest wykorzystywany i tak przez ciężki sprzęt Family House, ale jest strasznie rozjeżdżony. Myślę, że to bardzo dobry pomysł, żeby taka droga powstała. Przecież jak zaczną kiedyś robić kanalizację, to bez tej drogi będzie ciężko. A i teraz gdyby doszło do jakiegoś wypadku, to część osiedla jest odcięta od świata. Teraz mamy za duży ruch, bo wszyscy jadą naszą ulicą. Zastanawiam się nad kandydaturą pani Rajkowskiej. Decyzję podejmę, jak poznam wszystkich kandydatów, bo jest ich podobno 4.
b
2014-11-04 23:18:15
@ Krzys, z tym " przyklepaniem to troche poczekaj, kiedys tez byla przyklepana, malo tego, kanalizacja w Czapurach, Wiorku powinna juz byc dawno wykonana, chociazby dlatego, ze znajduje sie tuz przy ciekach wodnych m.inn. Warcie. Jednak zrobiono ja wszedzie wokol zapomniano o odcinku Starolecka az do Sasinowa. Aktualnie tylko tak pieknie wyglada, ale tylko na papierze, a to ze wzgledu, ze wokol sa dwie drogi P ( powiatowki), ktore wymagaja uzgodnien w miescie WARSZAWA. Dziwie sie, ze o takie uzgodnienia nie wystapiono wczesniej, no coz zalowano na plany, bo wazniejsze byly duperele. No coz taki klimat u wiecej lub mniej wyksztalconych. Mam cicha nadzieje, ze na te uzgodnienia wystarcza dwa lata, pozniej moze sie okazac, ze srodkow unijnych zabraknie, oby tak nie bylo.
taboret
2014-11-04 23:18:15
@ Krzyś ::: Wystarczy usiąść noga na nogę i czekać, a właściwie po co kandydatka się wysila przecież tam jest super sołtys.
Krzyś
2014-11-04 20:41:27
Bardzo nieprecyzyjny program. Kanalizacja przecież jest już przyklepana. Chce Pani utwardzać drogę przez las, która należy do Nadleśnictwa? W jaki sposób chce Pani to zrobić? A rozbudowa szkoły też przecież jest klepnięta... Animator przy świetlicy brzmi pięknie, ale z czego mu Pani zapłaci? Ktoś to będzie robił za darmo?
b
2014-11-03 20:28:37
Moja rodzina bedzie popierala p. Rajkowska.
Ksawery
2014-11-03 17:58:32
Panie Piotrze - a jeszcze lepsza ekonomia. Ja nie popieram pana Krzyżanowskiego. Popieram Jerzego Rysia.
piotr
2014-11-03 17:09:15
Pani Małgosiu lepsza gastronomia niż polityka.Ja popieram Waldemara Krzyżanowskiego.
b
2014-11-03 14:49:05
@ jola, rzeczywiscie nie zauwazylam cytatu. Wiem, ze sa mieszkancy Czapur, ktorym nie jest obojetne to, ze w Czapurach i nie tylko wykonuje sie malo potrzebne inwestycje, a brak konkretnych. Prosze przed wyborami robi sie Lesna, wylano asfalt na Kretej, wykonano nawet jakies odwodnienie ( nie bylo w planach) i polozono chodnik, a podobno ma byc kladzona kanaliza. Ladnie i pieknie, ale chyba to wszystko robienie gdy sie zblizaja wybory. Kto madry, jezeli zna termin wydaje kase na takie sprawy. Nie ma sie co dziwic, wlodarze lubia tu troche, tam troche, bo potem latwiej jest wyplacac nagrody nie akceptowane przez upowaznionych. Gdyby zaczeli myslec to dzis juz Mosina i gmina mialaby kanalizacje, ale przeciez wazniejsze byly zielone rynki ( dzis parking) zamkniete toalety i rynek glowny jako parking, a przeciez to taka turystyczna gmina, w ktorej nie ma gdzie usiasc i kawy wypic. Jeszcze troche rzadow tej Pani to nasza gmina pozostanie w XIX wieku. Wszystko jednak wyglada, ze to co zaplanowala moze jej sie udac, bedzie miala mniej odpowiedzialnosci, a wiecej kasy. Przepraszam.
Jola
2014-11-03 13:55:36
@ b, jeśli piszesz do mnie to nie dopatrzyłaś ,ze cytowałam :) Komu jak komu ale mnie nie musisz tłumaczyć co jest ważne a jeśli chcesz się licytować to zapraszam do odwiedzenia drogi powiatowej przy której ja mieszkam :) W swojej wcześniejszej wypowiedzi negowałam zachwyt tych którym wystarczają światełka na słupach tudzież dożynki czy inny sponsoring zresztą uskuteczniany wiadomo przez kogo;)
uważam, że
2014-11-03 13:28:22
Waligórski to sołtys i radny głupców, bo za takich uważa swoich wyborców. Był przeciw , żeby objąć planem miejscowym Family House i za to ma pomoc Pyzy w dożynkach, żeby promować puchar za rzut beretem sołtysa, no i te „słynne” dożynkowe sztuczne ognie. Maskara. Gada, że pisze codziennie do Luweny, żeby ta nie smrodziła, ale nikt nigdy nie widział żadnego pisma. Jak śmierdziało tak śmierdzi, a Waligórski chełpi się światełkami Luweny na Boże Narodzenie. Masakra. Promuje się "Udowodniłem, że potrafię". Pełno go wszędzie, tu przecina tam wita, wszędzie ja, ja i ja. Właśnie co potrafi, już pokazał. Zaprzedał duszę za parę srebrników i posadę przewodniczącego. Wyborców ma za głupców, dla których dożynki i zabawa mają być ważniejsze niż złożone przez radnego ślubowanie o godnym, uczciwym i rzetelnym wypełnianiu obowiązków dla dobra gminy i jej mieszkańców. Nie dobro Pyzy i interes burmistrza, a nasze - mieszkańców - dobro ma być wartością nadrzędną. Dożynki i zabawa też ważne, ale nie zamiast. Mój priorytet to radny prawy i uczciwy wobec wyborców i dlatego dam szansę wykazać się p. Małgosi.
b
2014-11-03 12:16:38
@ jola, czyzby dozynki byly ta najbardziej potrzebna inwestycja w Czapurach? Nie do wiary, ze Czapurzanka moze popierac imprezowanie, a nie inwestycje,infrastrukture pod i naziemna. Wiesz,ze na dobe w/g danych, droge w Czapurach przemierza az 10 000 pojazdow, wiesz, ze ta droga powiatowa jest wlasciwie jedynym polaczeniem z Mosina i Poznaniem. Wiesz, ze komunikacja jest niewystarczajaca, ze budowa kanalizacji jest zalezna od uzgodnienia prac na niej od zgody Warszawy, nie, niczego nie wiesz. Powinnas wiedziec, ze gdyby ta kanalizacja byla zrobiona wczesniej, to gmina mialaby znacznie wyzsze zyski, bo bylyby firmy, ktore bez takiej infrastruktury nie maja racji bytu. Wiesz, ze wtedy bylaby praca. Nie dla normalnych to wazny jest rozwoj, dla ograniczonych sa wazne dozynki. Fajnie dozynki zamiast miejsc pracy.
taboret
2014-11-03 12:00:33
@ Em ::: Czy to źle że p.Rajkowska doświadczając na własnej "skórze "nieprawidłowości działania urzędu nabrała doświadczenia w walce w likwidacji takiej patologii i idąc dalej postanawia dalej służyć innym? Takich właśnie winniśmy popierać.
do Em
2014-11-03 09:58:26
A Waligórski cały czas udziela się, czytaj podlizuje Pyzie i burmistrzowi. Wyborców ma gdzieś. Owszem jest garstka ludzi go popierających, którym coś obiecał i załatwił. Jest chory na posiadanie władzy. Takich szkodników trzeba odsunąć od Rady, bo są niebezpieczni. Nigdy nie przeciwstawił się działaniom burmistrza, które miały nam wyborcom zaszkodzić łącznie ze spalarnią, sprzedażą łącznika Pyzie, czy próbą wyłudzenia odprawy emerytalnej. Dlatego zagłosuję na p. Rajkowską. Przynajmniej jest szansa na kogoś prawego i uczciwego. Mam dosyć samouwielbienia obecnego sołtysa i radnego, bo to tylko puste słowa.
Em
2014-11-03 09:36:24
Popieram zdanie czapuroka.Pani Rajkowska zaczela się "udzielać" dopiero gdy walczyla o swój wlasny interes a tak to nosa z poza domu nie wychylala... jaki to kandydat na osobe by nas reprezentowala? nigdy w zyciu mojego glosu nie dostanie po prostu nie zasluzyla
Gusia
2014-10-18 10:08:49
Cieszę się, że Pani Małgosia zgłosiła swoją kandydaturę na radną. Jest to osoba na którą WARTO głosować, ponieważ potrafi walczyć o dobro innych. Droga, która miała być wytyczona od ulicy Spokojnej do Gromadzkiej, nie miała przebiegać przez jej działkę, tylko sąsiadów. Zaczęła walczyć w ich imieniu i wydaje mi się, że w 99% jej się to udało. Pani Małgosiu jest Pani THE BEST - trzymam kciuki za wygraną.
b
2014-10-17 22:47:31
Juz wiadomo, ze ZS kandyduje na radna w powiecie, czy tez bedzie kandydatka na burmistrza wkrotce sie okaze. Co zrobia teraz jej poddani?
Nexers
2014-10-17 22:34:21
Bardzo mnie cieszy ta kandydatura! Bo ten sołtys co jest to się nadaje na skup makulatury delikatnie mówiąc. Głosuję na TAK :)
b
2014-10-17 21:34:09
@ Czapurok, z calym szacunkiem, ale podobnie zrobiono z wlasnoscia p. M.Zaka. Najpierw droga potem dzialki gminne, w tym jest wiadomo, ze cztry beda w przetargach, a co z pozostalymi trzema?
b
2014-10-17 21:30:47
Malo ze pominelam literke to jeszcze zmienilam nick zamiast Czapurok winno byc Czaporuk, czyli zdaje mi sie, ze to dwie rozne osoby.
b
2014-10-17 21:27:00
@ Czapurok, z calym szacunkiem, ale podobnie zrobiono z wlasnoscia p. M.Zaka. Najpierw droga potem dzialki gminne, w tym jest wiadomo, ze cztry beda w przetargach, a co z pozostalymi trzema?
Sędzia
2014-10-17 21:16:23
C Z A P O R U K jak widać chcesz się podszyć pod przyzwoitą postać Czapuroka, ale twój wpis to kłamstwo, czyżbyś był z opcji tej która myśli ze kłamstwem przekona mieszkańców? Wiesz o jakiej opcji mówię…… Po pierwsze rozmawiałem z osobami przez których posesje przechodzić ma droga i na pewno nie jest to działka pani Rajkowskiej. Powinnaś to wiedzieć i na pewno wiesz tylko próbujesz wprowadzić zamęt. Wy tak lubicie. Mieszkam w Czapurach ponad 40 lat i ja znam Panią Rajkowską z wielu działań na rzecz społeczności Czapur. Moje dzieci chodziły w tym samym czasie do szkoły co dzieci pani Rajkowskiej. Pani Rajkowska zawsze chętnie pomagała innym mi również. Więc jak czytam ze ją opluwasz to szlak mnie trafia na te kłamstwa.
Fazik
2014-10-17 13:07:01
Gdzieś się pojawiał... soltysczapur@wp.pl
MAIL?
2014-10-17 12:53:22
ON NAWET NIE WIE CO TO JEST
nowywybroca
2014-10-17 12:40:33
witam wszystkich, czy dysponuje ktoś może adresem mailowym do sołtysa Czapur?
Jola
2014-10-17 11:32:59
@Czaporuk,, W Czapurach są ludzie, którzy zdecydowanie bardziej od niej angażują się w życie społeczne, pomagają organizować Dożynki, Gwiazdkę...,, deweloper ? ;)
Jola
2014-10-17 11:29:04
,, Panie Wldku pan sie nie boi ,, juz niewielu za panem stoi ;) Czego zycze Czapurom.
Czaporuk
2014-10-17 10:24:31
Mieszkam w Czapurach od 35 lat i po raz pierwszy usłyszałem o tej pani dopiero kilka miesięcy temu kiedy zaczęła bronić swojej działki przed drogą, której nigdy nie i nie będzie. Podjudzana i zmanipulowana przez opozycyjnych radnych, którzy już wtedy zaczęli szukać kontrkandydata na radnego dla Waligórskiego, dała się wmieszać w polityczne utarczki. Najzwyczajniej w świecie żal mi tej pani... Na ilu zebraniach Wiejskich w tym roku była pani Rajkowska? Jaki ma dorobek społeczny? Od początku była w opozycji, a zamiast starać się pomagać mieszkańcom po prostu broniła swojego interesu. Młodzież nazywa to hejterstwem. W Czapurach są ludzie, którzy zdecydowanie bardziej od niej angażują się w życie społeczne, pomagają organizować Dożynki, Gwiazdkę, Spotkania Seniorów, pomagają w Kościele. Oddają nie tylko swój czas. Pani Rejkowska nigdy ręki nie przyłożyła do rozwoju naszej społeczności. Nie ma się czym pochwalić poza konfliktem z sołtysem, który jest wykorzystywany przez opozycję do własnych celów.
Małgorzata Kaptur
2014-10-17 10:08:20
Pani Rajkowska jest świadomym mieszkańcem, który potrafi bronić swoich praw i praw innych mieszkańców. Staje do walki wyborczej z panem Waldemarem Waligórskim, który lekceważy nie tylko mieszkańców, ale również sołtysów i radnych. Nie dalej jak wczoraj odbierał na sesji w połowie zdania głos sołtysom, którzy chcieli wypowiedzieć się na temat statutów swoich sołectw. Radni chcieli poznać ich zdanie przed głosowaniem nad statutami, jednak Przewodniczący Waldemar Waligórski im to uniemożliwił. Na każdym kroku podkreśla swoją ważność: ja tu rządzę, ja teraz mówię. Przez cztery lata prowadził na sesji musztrę jakby był kapralem w kompanii karnej, a nie pierwszym pośród równych. To szkodziło debacie i praktycznie uniemożliwiało współpracę w Radzie. Mieszkańcy w wolnych wyborach zdecydują, kto ich powinien reprezentować w Radzie Miejskiej.
Jola
2014-10-17 10:04:29
Oczywiście moja wypowiedz było skierowana do Czaporuka. Wybacz Czapurok :)
Jola
2014-10-17 10:02:47
@Czapurok, czapke z głowy przed tą Pania :) No chyba,że trzymasz pa..c w ..... ,,dobrodziejowi,, Czapur jak WW. Co do kiełbachy wyborczej jej smrodek rozchodzi sie raczej od obecnie nam panujących!
regulamin
2014-10-17 10:02:00
"niepotwierdzone informacje mogące szkodzić wizerunkowi kandydata." Czy potwierdzonym jest że Pani Rajkowska "niczego sobą nie reprezentuje" i "że z wszystkimi się kłóci"? Jeśli nie, to proszę o konskwentne zastosowanie stosownej procedury. Dziękuję.
Czaporuk
2014-10-17 09:40:05
Ta Pani niczego sobą nie reprezentuje. Znana jest z tego, że z wszystkimi się kłóci. Wypychana przez Wasze ugrupowanie tylko po to, żeby rywalizować z Waligórskim.
b
2014-10-17 09:18:37
Wybory tuz tuz no to do roboty. W Czapurach wielka akcja, klada " asfalt " na Kretej i chodnik na Debowej ( ciekawe czy to chodnik z "gorki na pazurki") . To tak wyglada, ze kanalizacja bedzie w odleglym czasie. Czyzby to bylo klamstwo wyborcze? Czy to wlasnie gospodarcza madrosc?
Czapurok
2014-10-16 18:21:54
Margerite, jest Pani zaproszona przez Sołtysa na badania profilaktyczne ! Może Pani policzyć tych wszystkich co przyjdą i będzie Panie wiedziała ile Waligóra otrzyma głosów.Ale mu zależy na tym mandacie. Bez tej funkcji przejdzie w niebyt ! Wywalmy dziada !
Puszczykowianka
2014-10-16 16:25:23
Przypadkowo zobaczyłam zdjęcie p.Małgosi kandydującej do tytułu Super Radna - pani Małgosiu, dla mnie pani ten tytuł już ma. Za konsekwencję, zaangażowanie, stanie po stronie zwykłych mieszkańców i nieustającą gotowość rozwiązywania ich problemów. Lidze na to, że w Puszczykowie pojawi się radny pani pokroju. Pozdrawiam życząc wygranych wyborów✌
otto katz
2014-10-16 15:07:37
do MK. To cieszy, od razu mi lepiej. Dziękuję za informację :)
rozwiń
2014-10-16 13:01:24
@otto - rozwiń infantylność w braku obietnic. Jeśli człowiek ma już jakieś wiarygodne dokonania,ma realny plan,to niby dlaczego musi coś obiecywać ? Przypadkiem nie jest tak,że obietnice tworzą ułudę ?Pozwalają wyborcy poczuć się lepiej? Odnośnie rodziny,to też raczej z reguły człowiek,który ma rodzinę,osiągnął jakiś sensowny sukces zawodowy,społeczny,ma pasję i zainteresowania jest dość poukładany,konsekwentny i wiarygodny....
Małgorzata Kaptur
2014-10-16 12:42:06
@ otto katz - mamy gotowy program. Została wyłoniona grupa programowa, która przedstawiła pozostałym projekt programu. Po zapoznaniu się z dokumentem w dyskusji zgłoszono uwagi, które zostały uwzględnione. Ostateczna wersja programu zyskała pełną akceptację zarówno grupy kandydatów jak i pozostałych członków naszego Stowarzyszenia. Program zostanie opublikowany na niniejszej stronie po zarejestrowaniu kandydatów na burmistrza. Swój program ma też każdy radny. Obecnie prezentujemy sylwetki radnych, za kilka dni każdy z kandydatów zaprezentuje swój program, poinformuje jakie cele chciałby zrealizować.
otto katz
2014-10-16 11:40:06
do kandydatów. wszystko pięknie, ale czy macie w ogóle jakiś program? jakieś cele, które chcecie zrealizować? bo to, że macie dzieci i słitfocie z sopotu to jakby nie na temat. i nie piszcie, że nic nie obiecujecie, bo to infantylne, tylko napiszcie DLACZEGO chcecie być tymi radnymi. i kropka.
mieszkaniec
2014-10-16 10:23:22
Trzymam kciuki i mam nadzieję, że po wygranych wyborach przez Panią, mieszkańcy będą mogli liczyć na rzetelne informowanie i transparentność , bo styl obecnego radnego Waldemara Waligórskiego przypomina późnego Gomułkę.
Jola
2014-10-16 09:06:33
...bo i salony bylejakie ;)
Z Czapur
2014-10-16 08:36:52
Moim zdaniem dobra kandydatura. Przynajmniej jest wybór. Ja też mam już dość arogancji pana sołtysa, któremu się w głowie poprzewracało. Bywanie na salonach źle mu służy.
Jola
2014-10-16 08:09:53
I juz Czapury maja fajnego kandydata na radnego i to wcale nie na zasadzie ,,każdy byle nie Waldemar,,. Gratuluje zapałau i niegodzenia się na te wszystkie nieprawidłowości dziejące sie w naszej gminie.